OBI
Az OBI zászlóshajó-áruháza nyílik meg a KÖKI Terminál projekt keretében. Magyarország és a régió piacvezető otthonfejlesztő áruházlánca mérföldkőként tekint az új beruházásra.
Nemcsak a kereskedelem legkorszerűbb módszereivel segítik majd itt a vásárlókat otthonuk építésében, környezetük szépítésében, de közben arra is ügyelnek, hogy az áruház a környezetre a lehető legkisebb káros hatást gyakorolja.
A jelenleg 25 magyarországi áruházzal büszkélkedő OBI 1970-ben Hamburgban nyitotta első áruházát. Az OBI csoport mára vezető pozícióra tett szert a hasonló profilú áruházak között Európában. A 2009. üzleti évben a csoport 3,8 millió m2 eladótéren összesen 5,9 milliárd euró forgalmat bonyolított.
A vásárlók igényeinek kiszolgálásán összesen 38 500 OBI alkalmazott dolgozik. Magyarországon 1994-ben nyitotta első áruházát az OBI, legutóbb pedig tavaly márciusban Keszthelyen, áprilisban pedig Gyöngyösön jelent meg korszerű áruházával. Az OBI áruházak magyarországi összesített eladótere mintegy 181.000 m2. Az OBI mintegy 1800 saját munkatársnak nyújt biztos munkát, további több ezren pedig az OBI-nak beszállító és szolgáltató vállalkozásoknál dolgoznak.
Az OBI termékválasztéka hagyományosan négy nagy területet ölel fel: a lakáskultúrát, a műszaki árukat, az építkezéshez-felújításhoz kapcsolódó termékeket, valamint a kertészeti és kerti cikkeket. Az OBI áruházakban mind az építkező, lakásfelújító, otthonaikat és kertjüket fejlesztő és szépítő látogatók, mind pedig az ezzel foglalkozó szakemberek megtalálják az elképzeléseikhez illő termékeket és szolgáltatásokat. Az áruházak több tízezer áruféleséget, állandó bemutatókat továbbá, számos vevőbarát szolgáltatást kínálnak. A vásárlók igényeinek kielégítését a »Lakásból otthont« szlogen is jelzi. Függetlenül attól, hogy ki milyen pénztárcával érkezik, fontos számára, hogy az eligazodást és a vásárlói döntést egyértelmű, jól áttekinthető árkommunikáció, és főleg a piacvezetőhöz méltó vonzóan alacsony árak segítik.
Magyarországon, akárcsak Németországban, az OBI az egyik legismertebb márkanévnek számít. A legutóbbi felmérések (TNS Infratest) szerint az emberek 98%-a ismeri az áruházlánc nevét.
KÖKI: Az OBI zászlóshajó-áruháza nyílik meg, melyre Európa piacvezető cége is mérföldkőként tekint.
Aktuális akciós kiadványainkról, áruválasztékunkról, szolgáltatásainkról folyamatosan frissített információkat találhatnak a http://www.obi.hu/hu/index.html linkre kattintva!
Ha tetszett, oszd meg ismerőseiddel